Being left out of everything.

Förlåt för min dåliga bloggning men jag har varit så himla sjuk nu dem senaste dagarna.
Mådde helt okej på dagen igår när jag var pluggade med Jx2 men när jag kom hem blev
det värre.
J's mamma hade gjort en jättegod hallonpaj som var helt gudomlig!!
Jag har fått värsta föskylningen asså hostar och snorar som bara den och jag har fått
typ någonting som är typ öroninflammation men ändå inte så jag har nedsatt hörsel på
båda örona.
Väldigt roligt....
Ska försöka plugga lite sen om jag mår bättre men vi får se...knarkar tea i kopiösa mängder..
nästan så att jag hatar det...Måste ta äckliga tabletter och några örondroppar....
FML!
hittade den här bilden på We♥it , kände att jag var tvugen att lägga
upp den :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0