Yeah yeah Burgers for the boys!!

Hej!! :)
Har precis kommit in efter en liten promenad med hunden. I och med att jag har varit sjuk har jag inte kunnat varit ute så mycket så kände att det var dags nu.
Nått som är positivt är att jag fick lite sovmorgon idag!
Vaknade vid 10 istället för 8!
Tummen upp!
Dricker te just nu, shocker right ;)
Nej men försöker göra allt för att må bättre tills imorrn, för jag har värsta långa dagen framför i skolan. Men vi får se hur jag mår på morgonen. Om jag mår lika dåligt som jag gör nu så får det bli att stanna hemma..
Nu ska jag försöka dricka upp mitt te (wish me luck) och sen se om jag får något skrivet på min engelska.
Jag till vänster och A till höger! ♥
Bilden är tagen i sommras medan vi jobbade
Ena smsar och den andra tar ego-pixs , serriösa tjejer ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0