Mitt hjärta blöder!

Shiiet asså bloggen kommer verkligen först det vet alla
som känner mig men asså idag har jag suttit vid datorn
en gång och då passade jag på att se på Jersey Shore.
Det är så att jag har ingen tv hemma för tillfället för
den är sönder och jag kan bara se på JS i skolan för
internetet där är det enda som pallar det?
Skit-konstigt men aja.
Var i Falerum förut och köpte en tub-halsduk visar imorrn!
C köpte ett par skor, skiitsnygga!
Har precis slingat hennes hår. Vet att det kommer bli görbra!!
Det är ju trots allt jag som gjorde det ;)
Neeee!! Nu skojjar jag! :D
Blir lite sugen pöå att satsa på frisör-yrket men njaaa jag tror
att jag tillhör media-världen ;)
Men man vet aldrig!
Förra årets höst bild! :) ♥


Kommentarer
EMELIE

Tack så mycket :D <3

2011-09-17 @ 11:06:49
URL: http://mligustavsons.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0