I wish my life had an unfollow button so I could unfollow you and never see you ever again.

Har precis ätit dem godaste våfflorna någonsin och nu sitter jag här och är mätt.
C och J kom förbi förut och lämnade min cykel, sjukt snällt! ♥
Just nu sitter jag och kollar på The Rachel Zoe Project och jag bli alltid så himla
inspirerad utav människor som henne. Jag önskar att jag är hälften så framgångsrik
som henne i framtiden.
Hennes kollektioner är helt underbara, allt faller inte mig i smaken men efter lite styling
så skulle det bli jättebra.
Nu väntar näsa program som är PLL, man måste ju bara älska Ashleys stil.
Aaf713847dce11e180c9123138016265_7_large
En bild från hennes Instagram där hon lär sig att åka Skateboard.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0