Right here.

Bloggen har blivit lite bortvald de här senaste dagarna men jag har lite bilder från i helgen som jag tänkte lägga
ut i ett snart.
Igår var Frisör-Nemii i farten igen och måndagens födelsedagsbarn fick en liten uppfräschning av sitt hår med blonda slingor i överhåret och några eldröda slingor i underhåret. 
Och jag tack C för att du står ut med mig ♥
 
Idag har jag städat mitt rum för att vi ska få gäster på fredag. En sak som jag undrar är varför ens föräldrar alltid ber en att städa ens rum när det ska komma gäster över. Ursäkta men jag visste inte att mitt rum är centrum till underhållningen.
En "söt" bild på mig och C!
 


Kommentarer
carrobull

Haha, stackars dina fingrar <3

2012-08-09 @ 08:54:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0