I'm Alive!

Sitter på Beach cluben här nere i Malta och bara har det helt underbart, gratis WiFi och allting. Alla andra sitter på datorerna men jag nöjer mig med min IPhone. Det är sjukt att det här är sista veckan. Tre veckor som kändes så långt när jag skulle åka iväg. Det känns skönt att få åka hem snart men ändå vemodigt att få lämna de vänner man har fått och när ens maltesiska ledare säger att han kommer att sakna oss blir man lite ledsen för han är verkligen en av de goaste personerna jag har träffat! Btw Jakob gör ett jättebra jobb som gästbloggare, kunde inte fått någon bättre replacement. Kanske lite skönt att få läsa något lite annorlunda än bara mode och det? En bild från när jag väntade på bussen här om dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0