All around the world people want to be loved, they’re no different than us.

Mina föräldrar bjöd över en vännina och hennes ett-åriga son på lite fika.
Underbart mysigt!
Nu sitter jag här, har ungefär 30 sidor kvar i Madame Bovary och jag känner
hur plugg bördan blir lättare och lättare.
Det enda jag har kvar är att läsa ut min bok och skriva klart uppsatsen.
Väldigt väldigt skönt!
Nu ska jag ta ett glas cola zero och kolla på det nyaste avsnittet av Pretty
Little Liars, är så glad över att den tredje säsongen har börjat igen.
Vid 9 blir det att se det sista avsnittet av Grey's Anatomy. Hoppas att det
inte är lika sorgligt som Desperate's var!
En gammal bild från underbara Stockholm! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0