Now here we are, so close, yet so far..

Redan Söndag och jag sitter här med alla mina pluggböcker och söndagsångesten börjar att bubbla upp..
Har inte hunnit med hälften av allt plugg som jag skulle men så får det bli ibland.
Gårdagskvällen spenderades först på en cykel, jag och C hade ett litet cykelrace genom hela Åtvidaberg och vi betade av alla rondeller som finns.
Så om ni har tråkigt någon gång så tycker jag att ni ska cykla, off road är nog roligast.
Efter våran rolig cykeltur blev det att gå hem till S och prata i några timmar. Det var lite grejer som vi var tvugna att ventilera ut, tycker att det är så himla skönt när man är runt människor som man känner sig bekväm med.
Nu ska jag fortsätta med världens roligaste (ironiskt btw) historia uppsats!
Ni får en sötbild på C! Tårtbiten är tagen på hennes födelsedag och
den andra är tagen hemma i Mormors en skön sommardag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0