10 saker.

1. Jag har bara varit kär 2 gånger i hela mitt liv.
2. Min längd är något som påpekas nästa varje dag, men att vara kort
kan ju vara lite gulligt (1.58)
3. Att få ha kreativa människor runt omkring sig oavsett om det är vänner
eller artister är det bästa jag vet. 
4. Jag har svårt att hitta motivation till att göra grejer. 
5. Jag är Twitter-beroende and I'm not ashamed of it.
6. Hela min dag har spenderats med min uppsats framför mig men jag har
inte kunnat få ner någonting. 
7. Youtube är min favoritkanal och då jag inte har suttit och stirrat på uppsatsen
har jag lyssnat på fina covers.
8. Jag önskar att jag inte var så eftertänksam när det gäller framtiden och att
det enda jag borde göra är att kasta mig ut utan ett skyddsnät.
9. Ibland känns det som att ingen i hela världen förstår mig bara för att jag är
så himla komplicerad.
10. Önskar att jag hittar ett ställe i världen där jag kan känna mig hemma och 
bekväm i. 
Tumblr_mcv9cbfgm61rq441qo1_500_large
Inspiration härifrån!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0