Många bollar i luften.

Inte lätt att koncentrera sig när man har en hund som vill ha uppmärksamhet hela tiden
och föräldrarnas kompis som har ett barn som också vill ha uppmärksamhet.
Allt det medan man försöker att plugga. 
Ikväll blir det att gå över till J en snabbis för att ha det lite mysigt, kommer dock bli
kortvarigt för mig med tanke på att jag ska upp tidigt och jag har lite grejer
som jag måste förbereda inför imorgon.
Behöver fler timmar på dygnet känner jag.
 
Det är AMAs inatt men med tanke på att jag ska vara i Stockholm hela dagen imorgon  plus 
att jag ska köa och ha mig så jag måste verkligen vara pigg!
En bild från arkivet, saknar sommaren något enormt! ♥
 


Kommentarer
Hanna K

Jättesnygg bild! :)

2012-11-18 @ 23:15:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0