Höstlovet knappar in.

Sista timmen i skolan innan höstlov och jag kan inte förklara med ord hur skönt det är!
Har just lämnat in tre arbeten på Fronter och just nu har jag projektarbete.
När jag kommer hem till Carro blir det att packa och fixa några tidsinställda inlägg till
nästa vecka då jag inte vet när jag kommer att få tag i internet men det märks vart efter.
Kan inte sluta tänka på att jag kommer att få byta ut Åtvidaberg mot Stockholm för några
dagar. Ska bli så skönt att få lämna det här och känna sig som en liten storstadsbrutta 
som har viktiga saker för sig och stressar från en plats till en annan.
Eller kanske bara någon som känner sig hemma i storstaden! ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0