Santinoz is in da blogg!

Yabalaba på er kompisar, Tydligen så hade jag lovat att gästblogga här på nemiis blogg och som en god vän som jag är  så håller jag det jag lovar. Kl är strax efter 5 och vi är precis klara med att rensa ut hela hennes garderob. Ibland behöver man verkligen ta bort det gamla och ersätta med lite nytt och inpirerande, Det tycker jag i alla fall.  Vilken tur att vi ska till Stockholm om några veckor.Nu sitter vi här i soffan efter dryga 1 timmes slit. Kanal 3 är igång på högsta volym och det smaskas dumlekola och sörplas läskeblask. Har varit så skönt med en extra ledig dag nu i veckan, och jag har verkligen njutigt av den till fullo. Ikväll ska jag försöka börja lite på min uppsats och kanske avnjuta en kopp te i familjens sällskap. Hm, vad fröken Nermina ska göra senare har jag däremot igen aning om. Man vet aldrig vad den filuren ska hitta på.
 
Ta hand om er därute vildbjörnar!
/Caroline Almkvist 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0